اخبار > تلاش همه استان‌ها برای وصول اقلام سررسید گذشته، مشکوک‌الوصول و معوق



اسکندری در مجمع برنامه عملیاتی ناحیه چهار بانک ملت تاکید کرد:

تلاش همه استان‌ها برای وصول اقلام سررسید گذشته، مشکوک‌الوصول و معوق

تلاش همه استان‌ها برای وصول اقلام سررسید گذشته، مشکوک‌الوصول و معوق

مجمع برنامه عملیاتی ناحیه چهار منتهی به پایان سال ۹۸به ریاست نایب رییس هیات مدیره بانک ملت برگزار و عملکرد استان‌های این ناحیه بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت به نقل از بانک ملت، بهمن اسکندری در مجمع داخلی برنامه عملیاتی ناحیه چهار که با حضور سید ابوطالب دیبایی، مجتبی کحالی، عزیز آخوندی اصل و مجید ابراهیمی معاونان مدیرعامل به عنوان اعضای هیات رییسه و هادی سپانلو، مسعود اصلان آبادی، نظام کاویانی مقدم و علیرضا حمیدی مدیران امور و جمعی از روسای ادارات کل به صورت ویدیو کنفرانس با مدیران شعب استان‌های ناحیه چهار برگزار شد، با تبریک کسب رتبه اول ناحیه چهار در برنامه عملیاتی سال گذشته و قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان این ناحیه، اظهار داشت: ۱۵سال از زمان تدوین و اجرایی شدن برنامه عملیاتی در بانک ملت گذشته و در این مدت طولانی، مجموعه بانک تجربیات ارزشمندی را کسب کرده است.

وی با بیان این نکته که تعیین اهداف برنامه‌ریزی شده و اجرای آن در چارچوب برنامه عملیاتی و مشارکت و درگیر کردن کارکنان به همراه مدیر در اجرای برنامه، باعث انسجام و کیفیت بیشتر مسیر حرکت می‌شود، افزود: نظارت‌های دقیقی هم که برای دستیابی به اهداف در اجرای برنامه عملیاتی صورت می‌گیرد، انحرافات احتمالی را اصلاح می‌کند.

وی گفت: مراحل انجام برنامه عملیاتی تعیین اهداف سازمانی است که انجام این اهداف سازمانی با اهداف فردی همسو است و نظارت بر عملکرد توسط مسوولان ذیربط در کلان بانک انجام و منجر به پاداش و پرداخت‌های مالی به همکاران می‌شود.

نایب رییس هیات مدیره با تاکید بر بحث سودآوری و اهمیت افزایش نقدینگی با جذب منابع ارزان قیمت با استفاده از خدمات بانکی متعدد در بانک ملت، اضافه کرد: جذب سپرده از جنس غیرهزینه‌زا و کم هزینه برای بانک حائز اهمیت است.

عضو هیات مدیره بانک ملت، با اشاره به تاکیدات مدیریت بانک در زمینه خروج شعب زیان‌ده از زیان و رسیدن آنها به نقطه سربه سر، اظهار داشت: مناطق بایستی با توجه به امکاناتی که بانک در آن منطقه تحت عنوان سرمایه، نیروی انسانی و برند قرار داده، ارزش خلق کرده با تعیین نرخ بازدهی مناسب، اهداف شعب زیان‌ده محقق شده و در گام بعدی به سودآوری برسند.

وی همچنین بر توجه بیشتر مناطق بر عملکرد شعب زیان‌ده و شعب سوددهی که در نقطه سربه سر و یا حاشیه سود کمتر بوده‌اند و در مقطع پایان سال ۹۸به شعب زیان ده تبدیل شده‌اند، تاکید کرد و خواستار پربازده شدن شعب سود ده فعلی شد.

اسکندری با اشاره به اینکه اعطای تسهیلات خرد در ارتباط با بسته‌ها و کارت‌های اعتباری نباید منجر به ایجاد مطالبات معوق شود، بر لزوم تلاش همه استان‌ها برای وصول اقلام سررسید گذشته، مشکوک‌الوصول و معوق تاکید کرد.

عضو هیات مدیره، رمز موفقیت بانک ملت در بحث مصارف را ارتباط موثر با مشتریان خواند و گفت: برای حفظ مشتری بایستی طبقه‌بندی‌های خاص مشتریان در ناحیه صورت پذیرد و مراجعه به آنها و برگزاری نشست‌ها با حضور مدیران ارشد بانک انجام شود تا نیازهای مشتری مطرح شود و مشتری احساس کند که بانک ملت به او، به عنوان شریک تجاری و مشتری استراتژیک، بها می‌دهد.

سید ابوطالب دیبایی معاون مدیرعامل در امور اعتباری، در این جلسه با اشاره به اینکه عملکرد ناحیه را در بخش اعطای تسهیلات بسیار مطلوب ارزیابی و از همه مدیران و کارکنان این ناحیه قدردانی کرد.

وی با بیان این نکته که امسال در ارتباط با وصول مطالبات سال سختی را در پیش داریم، از تمامی مدیران خواست تا تمهیدات و تدابیر لازم برای مدیریت اقلام معوق در منطقه بیندیشند.

مجتبی کحالی معاون مدیرعامل در امور مالی نیز با تبریک رتبه اول ناحیه چهار در بانک، در زمینه عملکرد مالی بانک و ناحیه سخنانی را ایراد و به ابهامات و سوالات مدیران حاضر در مورد مسایل مالی پاسخ گفت.

عزیز آخوندی اصل هم در این جلسه توضیحاتی درخصوص امور ارزی بانک بیان کرد و به سوالات حاضران در این زمینه پاسخ داد.

مجید ابراهیمی معاون مدیرعامل در امور ناحیه چهار نیز، با اشاره به شرایط سخت اقتصادی پیش رو، اظهار امیدواری کرد با تلاش کارکنان این ناحیه، رتبه و جایگاه ناحیه چهار همچنان حفظ شود و سودآوری بیشتر از محل آزادسازی ذخایر، وصول مطالبات و اعطای مصارف بیش از پیش در دستور کار این ناحیه قرار گیرد.

هادی سپانلو مدیر امور طرح و برنامه هم گزارشی از وضعیت فعلی بانک و نیز هدف‌گذاری برنامه عملیاتی بانک در سال ۱۳۹۹و شاخص‌های برنامه عملیاتی ارایه کرد.

وی افزود: در سال جاری اهداف در دو مرحله ۶ماهه و براساس میانگین سالانه تعیین شده و از دقت بالاتری برخوردار است.

مسعود اصلان آبادی مدیر امور ناحیه چهار هم در این جلسه آماری از عملکرد استان‌های این ناحیه ارایه کرد و با اشاره به موفقیت‌های سال گذشته، اظهار داشت: ناحیه چهار در راستای دستیابی به چشم اندازهای بانک، استراتژی‌هایی در قالب ۹ محور تدوین و به استان‌های تحت نظارت خود ابلاغ کرد.

در این جلسه، با توجه به عملکرد مدیریت‌های شعب مناطق ناحیه چهار، تکالیفی نیز از سوی اعضای هیات رییسه مجمع تعیین شد.

تاریخ درج خبر:سه شنبه ٣٠ ارديبهشت ١٣٩٩ زمان درج خبر:٠٧:٢٦ شماره خبر:٢٥٩٨ تعداد نمایش خبر:865

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: