اخبار > موفقیت مدیریت شعب بانک ملت خوزستان مرهون ارتباط دو طرفه با طرح و اندیشه است



مدیر امور شعب بانک ملت استان خوزستان:

موفقیت مدیریت شعب بانک ملت خوزستان مرهون ارتباط دو طرفه با طرح و اندیشه است

به دنبال سفر اعضای ستاد طرح شفق به استان خوزستان در روز چهارشنبه 22 آذرماه  با هدف  بررسی عملکرد  دفتر نمایندگی  شرکت طرح واندیشه در قالب طرح مذکور، روح اله یکه‌دهقان مدیر عملیات ناحیه2، ابوالفضل چمنکار مدیرحوزه قائم مقام، هادی نخلستانی رئیس دفتر نمایندگی استان و سعید حاج محمدی دبیر ستاد مرکزی طرح شفق ملاقاتی با کاویانی مدیرامور شعب بانک ملت استان خوزستان نیز انجام دادند که به جهت اهمیت مطالب مطرح شده توسط مدیریت امور شعب استان در این ملاقات،گزارش آن را  که توسط سمیرا رزاقی نماینده روابط عمومی شرکت تنظیم شده است با هم مرور می کنیم:

نظام کاویانی مقدم مدیرامور شعب بانک ملت استان خوزستان در ابتدای این گفتگو تاکید کرد با توجه به  تعداد زیاد پرونده‌های مطالباتی در استان، تمامی حوزه‌ها را مکلف کرده است  همه پرونده‌ها  را جهت تعیین تکلیف به دفتر نمایندگی طرح واندیشه ارجاع دهند.
وی در عین حال افزود: این کار نیاز به پیگیری اثربخش توسط دفتر نمایندگی شرکت در استان دارد.زیرا چنانچه با پیگیری مستمر از سوی نمایندگی طرح واندیشه، حساسیت لازم پرونده‌های مطالباتی  ایجاد شود تعامل  لازم جهت ارجاع پرونده‌ها به دفتر نمایندگی صورت خواهد گرفت.

نظام کاویانی مقدم در ادامه ضمن قدردانی از تلاش مستمر و عملکرد قابل قبول نخلستانی مدیر دفتر نمایندگی شرکت در استان خوزستان،اذعان داشت: برغم تلاش های فراوان ایشان و همکاران وی،اما لازم است خلاقیت  بیشتری  از سوی  مدیریت دفتر طرح واندیشه بکار گرفته شود،زیرا  امروزه با توجه به دگرگونی محیط اطراف،باید از شیوه‌های مدیریت جدید استفاده شود که لازمه آن تغییر است و باید آن را  در دستور کار خود قرار دهیم، در غیر اینصورت حتما  با شکست روبه رو خواهیم شد.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت استفاده از  خلاقیت در کار، فقدان این ابزار کارآمد را بی نتیجه بودن اندیشه‌های عملیاتی ذکر کرد و افزود: این قوه خلاقانه است که روش‌های نوین را متبلور می‌کند. نظام کاویانی مقدم  در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر حرکت به سوی موفقیت بر اساس باورهای جدید، گفت: همواره  باید خلاق ناراضی باشیم زیرا پویایی مقدمه و لازمه موفقیت است. وی  همچنین در ادامه افزود: انسان باید به کار خود عشق بورزد زیرا شکوفایی در کار تنها در  سایه عشق و علاقه رقم خواهد خورد.
مدیر امور شعب بانک ملت استان خوزستان یادآور شد: نیروی انسانی در شرکت طرح و اندیشه  نباید صرفاً به واسطه درآمد مشغول به کار باشد بلکه باید منافع مادی با علاقه تلفیق گردد  تا منتج به نتجه مثبت شود زیرا از امتزاج بین این دو ایده‌های جدید بوجود می آید و زمینه تفکرات مثبت  بعدی فراهم خواهد شد. نظام کاویانی مقدم ضمن تاکید بر استفاده بیشتر شرکت طرح و اندیشه از نیروی متخصص، گفت: اگر ستون یک ساختمان  محکم باشد هیچ گاه سقف آن ریزش نخواهد کرد . وی افزود: استفاده از نیروهای  متخصص و بکار گماردن آنها  در جایگاه خود،  سازمان  را در دست یابی به اهداف و تحقق برنامه یاری خواهد کرد.
وی افزود: باید همواره با تغییر و تمرین شیوه‌های مدیریتی،انگیزه را در نیروی انسانی تقویت کنیم تا مسیر موفقیت را بدون موانع طی کند. مدیر امور شعب بانک ملت استان خوزستان با اشاره به مزیت‌های ارتباط موثر و دو سویه  افزود: شرکت طرح و اندیشه  باید با بانک ملت ارتباط ارگانیکی منطبق با برنامه مدون داشته باشد،زیرا بر این باورم که از شرکت طرح و اندیشه همواره به عنوان الگو و سنبل یاد می شود. وی اظهار داشت: به دلیل خرده‌ فرهنگ‌های مختلفی که در هر استان وجود دارد و از طرفی  وجود تعصبات قومی به عنوان یکی از مهم ترین مشکلات طرح و اندیشه در سال‌های اخیر،باید برنامه‌های عملیاتی شرکت متناسب با این خرده‌ فرهنگ‌ها برنامه‌ریزی گردد. مدیر امور شعب بانک ملت استان خوزستان پیشنهاد کرد: شرکت طرح واندیشه برای شناخت بهتر خرده‌ فرهنگ‌ها از اساتیدی که در حوزه فرهنگ صاحب نظر هستند، استفاده کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت طرح واندیشه روح اله یکه دهقان مدیر ناحیه دو نیز در ادامه این گفتگو  از حمایت های مدیر امورشعب استان خوزستان از فعالیت‌های نمایندگی طرح واندیشه  قدردانی کرد و با اشاره به سیاستگذاری شرکت برای سه ماهه پایانی سال و از طرفی  تغییر مدیریت در سطح کلان بانک ملت، افزود: مجموعه همکاران ما در شرکت مصمم هستند  در قالب هم افزایی سازمانی  عملکرد به مراتب موفق تری را در پایان سال جاری به اثبات رسانند.

بنابر این گزارش سعید حاج محمدی دبیر ستاد طرح شفق نیز ضمن  اشاره به همسویی شرکت طرح و اندیشه با برنامه عملیاتی بانک ملت ، افزود: در طرح عملیاتی ویژه سه ماهه چهارم سال به شاخص‌های زیادی از جمله توجه ویژه به سرفصل مشکوک الوصول،مطالبات زیر یک میلیارد ریال، وصول نقد ، توجه به نفر وصول، اهمیت به برنامه عملیاتی هر منطقه،توجه به نمره ارزیابی رؤسای  شعب  برای کارشناسان وصول در منطقه، رشد وصول نقدی و کاهش اقلام بانک در پایان مقطع نگاه ویژه‌ای شده است که نسبت به طرح شفق جامعه آماری بیشتری را در بر می‌گیرد.
به گزارش روابط عمومی چمنکار مدیر حوزه قائم مقام نیز در این ملاقات مراتب قدردانی مهندس مدنی زاده مدیرعامل شرکت طرح واندیشه و عسگری قائم مقام ایشان را به مدیرامور شعب استان خوزستان  ابلاغ و موفقیت های بدست آمده را حاصل مدیریت وی در افزایش تعاملات دو طرف ارزیابی کرد.

گفتنی است نظام کاویانی مقدم مدیر امور شعب استان خوزستان در پایان این ملاقات با اعلام اینکه  طی مدیریت وی  در استان خوزستان در همه  مقاطع شاهد منفی شدن مطالبات بوده است که  در مقایسه با بیست سال گذشته  بی سابقه بوده و همچنین در سنوات گذشته  که در استان اصفهان مسئولیت داشتم چنین کارنامه موفقی را شاهد بوده است، این عملکرد قابل قبول را نتیجه تعامل حوزه تحت مدیریت  با شرکت طرح واندیشه ارزیابی کرد.


تاریخ درج خبر:شنبه ٢٥ آذر ١٣٩٦ زمان درج خبر:١٨:٥٢ شماره خبر:١٨٤١ تعداد نمایش خبر:2241

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: