خادم مدیرعملیات ناحیه 1 خواستار شد:

تعیین کارشناس ویژه از سوی کمیته خاص جهت رسیدگی فوری پرونده‌های مطالباتی استانی

تعیین کارشناس ویژه از سوی کمیته خاص جهت رسیدگی فوری پرونده‌های مطالباتی استانی

جلسه هم‌اندیشی مدیران عملیات استان‌ها با اداره کمیته خاص و مدیر فناوری اطلاعات پانزدهم دی‌ماه برگزار شد.

براساس این گزارش؛ این جلسه که در راستای هماهنگی و تعامل بیشتر مدیران عملیات استان‌ها با اداره کمیته خاص و مدیر فناوری اطلاعات برگزار شد؛ درخصوص روند پیگیری و اولویت‌بندی پرونده‌های حقوقی، رهنی و ثبتی استان‌ها در مقطع پایانی سال و ثبت و پایش پرونده‌های مطالباتی در سامانه جم مورد بررسی قرار گرفت.

خادم مدیرعملیات ناحیه 1 در ادامه این جلسه گفت: با توجه به اینکه پرونده‌های مطالباتی در مسیر رسیدگی ممکن است از استان‌ها به حوزه تهران مربوط شوند، بنابراین بهتر است در این زمینه کارشناس ویژه از سوی کمیته خاص برای اینگونه امور درنظر گرفته شود تا پرونده‌ها با سرعت بیشتری مورد رسیدگی قرار گیرد.

بنابراین گزارش؛ دهقان، محمدی و مرعشی نیز در این جلسه بر پیگیری پرونده‌های مطالباتی استانی و ثبت آنها در سامانه جم تاکید و اذعان داشتند برگزاری اینگونه جلسات در کاهش اختلافات و مغایرت‌های پرونده‌های مطالباتی کمیته خاص تاثیر بسزایی داشته است.

محمدی مدیرعملیات ناحیه 3 در ادامه بر بروزرسانی اطلاعات پرونده‌های مطالباتی کمیته خاص در سامانه جم تاکید کرد و افزود: پیگیری آخرین وضعیت پرونده‌های مطالباتی قطعا منجر به سرعت عمل بیشتر کارشناسان خواهد شد تا در مقطع پایانی سال با تراکم پرونده‌ها روبرو نشده و بتوانیم تا پایان بهمن‌ماه به نتایج قابل قبولی برسیم.

محسنی نیا رییس اداره کمیته خاص نیز در ادامه گفت: ما برای رسیدگی به پرونده‌های مطالباتی استانی یک نماینده ویژه جهت پیگیری پرونده‌ها در نظر گرفته‌ایم تا کار با سرعت بیشتری پیش رود.

ایجاد سرویس جدید جهت پرونده‌های تقسیطی در سامانه جم

همچنین بردال مدیر فناوری اطلاعات نیز گفت: خدارا شکر در پرونده‌های خاص به وضعیت قابل قبولی رسیده‌ایم و امکانات سیستمی برای پشتیبانی از این طرح فراهم شده و شفاف‌سازی اطلاعات در حوزه پرونده‌های مطالباتی در مسیر خوبی قرار گرفته است.

بردال در این جلسه از ایجاد سرویس جدید جهت پرونده‌های تقسیطی خبر داد که در سامانه جم راه‌اندازی شده است. در این سرویس جدید که بصورت هوشمند طراحی شده است با ارسال پیامک به مدیون سررسید اقساط، تعداد و پایان آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: سامانه بصورت هوشمند در زمان‌های تعیین شده و سه بار در ماه این قابلیت را دارد که فرآیند اطلا‌ع‌رسانی را انجام دهد. کارشناسان می‌توانند برای اولین بار اطلاعات بروزشده را در پنل وارد کنند تا سامانه بتواند فرآیند را اجرایی کند.

گفتنی است؛ در پایان مقرر شد آخرین اقدامات صورت گرفته درخصوص پرونده‌های مطالباتی استان‌ها در اختیار مدیران نواحی گذاشته شده تا برای دو هفته آینده مورد بازبینی قرار گیرند.

تاریخ درج خبر:شنبه ٢٠ دی ١٣٩٩ زمان درج خبر:٠٩:٥١ شماره خبر:٣٦٦١ تعداد نمایش خبر:463

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: