عضو هیات مدیره در مجمع داخلی ناحیه یک:

برنامه محوری، یکی از عوامل کلیدی استمرار توفیقات بانک ملت است

برنامه محوری، یکی از عوامل کلیدی استمرار توفیقات بانک ملت است

مجمع داخلی ناحیه یک برای بررسی عملکرد برنامه عملیاتی مدیریت‌های شعب این ناحیه به ریاست علی رضا لگزایی عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل، برپا شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در این مجمع که با ترکیب علی رضا لگزایی به عنوان رییس، عزیز آخوندی اصل، محمود اخلاقی و مجتبی کحالی معاونان مدیرعامل و هادی سپانلو و فرشاد جهاندیده مدیران امور به عنوان اعضای هیات رییسه برگزار شد، عملکرد مدیریت‌های شعب در دستیابی به اهداف برنامه عملیاتی در مقطع پایان شهریورماه امسال مورد بررسی قرار گرفت و تکالیفی از سوی هیات رییسه تعیین و به مدیران شعب ناحیه ابلاغ شد.

لگزایی عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل در این جلسه که محسن مقدسی مدیر امورناحیه یک، حسین نیک اخلاق، نقی شمسی، مرتضی صداقتی فرد و محمد حسین محمودی روسای ادارات کل نیز حضور داشتند، از تمامی کارکنان به دلیل ثبت عملکردی درخشان در شش ماهه اول سال جاری قدردانی کرد و گفت: یکی از عوامل کلیدی استمرار توفیقات بانک ملت، برنامه محوری و استقرار نظام ارزیابی عملکرد و تعامل مستمر صف و ستاد در راستای بهبود و ارتقای این نظام ارزیابی است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با عملکرد درخشان نواحی و مدیریت بخش مالی، بانک ملت در یک وضعیت عالی از لحاظ نقدینگی قرار دارد ولی باید مراقب شکنندگی شرایط بازار پول باشیم و با مدیریت ترکیب سپرده‌ها و همچنین ترکیب مشتریان، ناپایداری سپرده‌ها را مدیریت کنیم.

لگزایی با تاکید بر این نکته که ترکیب سپرده ها و مشتریان باید به گونه ای مدیریت شود که با شوک ناگهانی و ریسک نقدینگی رو به رو نشویم، اظهار داشت: ناحیه یک، ناحیه تاثیرگذار بانک است و اگر موجی را ایجاد کند این موج در کل بانک اثر خواهد گذاشت.

وی با بیان این نکته که انتظار مدیران ارشد از ناحیه یک بسیار بالا است، گفت: در نیمه دوم سال باید تلاش بیشتری صورت گیرد و از همان ماه اول برای ارتقای رتبه‌ها در شاخص‌های مختلف اقدام شود.

قائم مقام مدیرعامل با اشاره به این نکته که ریسک‌های عملیاتی باید جدی گرفته شود، یادآور شد: این ریسک‌ها از برخورد کارکنان داخل شعب تا رعایت کنترل‌های داخلی، احراز هویت، تشکیل پرونده‌ها، دریافت مدارک و اخذ امضای مشتریان را شامل می شود.

وی از ناحیه یک بابت عملکرد خوب در کاهش شعب زیان‌ده از ۵۰ درصد به ۲۵ درصد سپاسگزاری کرد و گفت: بانک به ناحیه یک متکی است و عملکرد این ناحیه در درصد دستیابی به اهداف بانک، اثر جدی می گذارد.

قائم مقام مدیرعامل افزود: مدیریت‌های شعب نباید متکی به عملکرد یک یا چند شعبه باشند بلکه باید با بازاریابی مناسب، تعداد مشتریان بزرگ و ارزنده خود را افزایش دهند.

محمود اخلاقی، معاون مدیرعامل در امور ناحیه یک نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت و تاثیر این ناحیه در عملکرد کل بانک ملت، گفت: آمار نشان می‌دهد که در شش ماهه اول سال در خیلی از شاخص‌ها، ناحیه به اندازه کل سال ۹۸کار کرده است.

وی با بیان این نکته که اهداف برای نیمه دوم سال سنگین‌تر شده است بر عزم ناحیه یک برای دستیابی به این اهداف تاکید کرد و خواستار توجه و دقت ویژه مدیریت‌های شعب ناحیه در بحث مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم شد.

مجتبی کحالی، معاون مدیرعامل در امور مالی نیز در این جلسه عملکرد ناحیه یک را در شش ماهه اول سال قابل ستایش خواند و اعلام کرد که همه مدیریت‌های شعب ناحیه در سود و زیان عملیاتی، مثبت بوده‌اند.

وی همچنین کاهش ۲۵ درصدی شعب زیان ده ناحیه یک و رسیدن عدد آن به ۲۵ درصد را موفقیتی برای ناحیه در سال جاری عنوان کرد.

تاریخ درج خبر:شنبه ١٧ آبان ١٣٩٩ زمان درج خبر:٠٨:٠٤ شماره خبر:٢٩٢٦ تعداد نمایش خبر:206

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: