اخبار > اولین راه برای رسیدن به جایگاه رقابتی مناسب حفظ مشتریان موجود است



دکتر بیگدلی در جلسه هم‌اندیشی مدیران ناحیه 4:

اولین راه برای رسیدن به جایگاه رقابتی مناسب حفظ مشتریان موجود است

جلسه هم‌اندیشی مدیران ناحیه چهار با هدف بررسی عملکرد سال نود و هشت و تشریح راهبردهای بانک ملت در سال جدید با حضور مدیرعامل بانک و به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در ابتدای این جلسه با تبریک سال نو خورشیدی و شروع ماه رمضان، قبولی طاعات و عبادات کارکنان را از درگاه خداوند متعال مسالت و ابراز امیدواری کرد: شرایط در سال جدید به گونه‌ای پیش برود که به یاری خداوند به زودی شاهد از بین رفتن ویروس کرونا در کشور باشیم.

وی از مدیران و کارکنان ناحیه ۴ به دلیل کسب رتبه اول در بین نواحی بانک در سال گذشته تشکر و خاطرنشان کرد: این موفقیت بدون همدلی و همکاری تمامی کارکنان و زحمات و راهبری‌های دقیق مدیران این ناحیه قابل دسترسی نبود.

مدیر عامل بانک، با یادآوری اینکه سال ۱۳۹۹ توسط رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) به عنوان سال «جهش تولید» نامگذاری شده تاکید کرد: جهش تولید در کشور نیاز به تامین مالی واحدهای تولیدی دارد و با توجه به اینکه بیش از نود درصد این تامین مالی در کشور ما بر عهده بانک‌ها است از مدیران ناحیه ۴ خواست تا نسبت به اعطای تسهیلات و تامین نقدینگی واحدهای تولیدی واجد شرایط در کشور اقدام کنند تا ضمن عمل به وظیفه شرعی و قانونی خود به تحقق این شعار در سال جدید کمک کرده و موجبات سودآوری بانک را نیز از طریق اعطای تسهیلات مناسب فراهم آورند.

دکتر بیگدلی، همچنین حفظ و ارتقا جایگاه رقابتی بانک را یکی از اهداف بانک ملت از سالیان گذشته دانست و خاطرنشان کرد: سودآوری و سهم از بازار نه تنها هیچ منافاتی با هم ندارند بلکه باعث هم‌افزایی شده و اعطای تسهیلات باعث جذب بیشتر منابع و ارتقاء جایگاه رقابتی بانک می‌شود.

وی افزود: سهم از بازار و جایگاه رقابتی یک بانک نشان دهنده قدرت و ارزش آن در بین ذینفعان و توانایی بانک در رقابت با دیگر رقبا است. همچنین سهم از بازار مناسب و ارتقاء جایگاه رقابتی می‌تواند برای کارکنان سازمان به عنوان یک عامل مهم انگیزه آفرین باشد. 

به گفته مدیر عامل بانک، سهم از بازار عامل اصلی خلق مزیت پایدار بلندمدت برای بانک بوده و می‌تواند در رسیدن به اهداف استراتژیک به بانک کمک کند.

وی اولین راه برای رسیدن به جایگاه رقابتی مناسب را حفظ مشتریان موجود دانست و خاطرنشان کرد: ما برای صیانت و نگهداری از مشتریان خوب خود نیاز به طراحی یک سیستم سطح‌بندی داریم، به این معنی که باید مشخص شود که برای مذاکره با هر دسته از مشتریان کدام یک از سطوح مدیران مناسب است.

مدیر عامل بانک با بیان اینکه کاهش منابع در ماه‌های آخر سال ۱۳۹۸ به هیچ عنوان قابل قبول نیست، غفلت بانک را عامل جذب مشتریان بانک ملت توسط سایر رقبا دانست و تاکید کرد: در سال گذشته یک درصد منابع ناحیه ۴ از دست رفته که می‌بایست این سهم درصد تا خردادماه به این ناحیه برگشته و پس از آن ما شاهد رشد سهم از بازار این ناحیه باشیم.

وی تاکید کرد: باید سهم از بازار در برنامه عملیاتی بانک به عنوان یک شاخص گنجانده شود تا همه کارکنان و مدیران با هم راستایی و همدلی در جهت ارتقاء جایگاه رقابتی بانک در سال جدید قدم بردارند.

دکتر بیگدلی در ادامه با مهم دانستن بحث سودآوری تصریح کرد: بانک ملت در آستانه افزایش سرمایه قرار دارد و این امر باعث می‌شود ما به سود بیشتری برای تحققEPS نیاز داشته باشیم.

تاریخ درج خبر:دوشنبه ١٥ ارديبهشت ١٣٩٩ زمان درج خبر:٠٨:٢٩ شماره خبر:٢٥٩٣ تعداد نمایش خبر:487

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: