اخبار > «بانک ملت؛ تجربه‌ای متمایز» شعار جدید بانک ملت



«بانک ملت؛ تجربه‌ای متمایز» شعار جدید بانک ملت

شعار جدید بانک ملت با عنوان «بانک ملت؛ تجربه‌ای متمایز» با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره در جلسه شورای مدیران این بانک به صورت رسمی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در این مراسم با قدردانی از تمامی دست‌اندرکاران طراحی این شعار به ویژه اداره کل مدیریت بازاریابی، تدوین این شعار را به تمامی کارکنان تبریک گفت و اظهار داشت: شعار جدید بانک روی دو عنصر اساسی تجربه و متمایز بودن تمرکز کرده است.

به گفته دکتر بیگدلی، در اقتصاد تجربه‌ای، محصول واقعی، تجربه‌ای است که برای مشتریان خلق می‌شود و ما در بانک ملت باید تجربه‌ای به یادماندنی برای مشتریان خلق و حس خاصی برای آنان ایجاد کنیم.

وی با اشاره به این نکته که هدف بانک فقط ایجاد محصول جدید نیست چون محصول به تدریج تازگی و محبوبیت خود را از دست می‌دهد، تصریح کرد: تجربه، فراتر از تولید محصول یا سامانه جدید است و بانک‌های پیشرو می‌دانند که میدان رقابت بعدی، در تسخیر تجربه است.

وی از حوزه منابع انسانی خواست تا در کارکنان، برای خلق تجربه خوشایند برای مشتریان و سایر ذینفعان، شور، شوق و انگیزه ایجاد کند.

به گفته مدیرعامل، نقطه شروع خلق تجربه متمایز کارکنان هستند و یکی از دغدغه‌های واحدهای ستادی باید این باشد که برای مشتریان درونی بانک یعنی کارکنان، تجربه‌ای به یادماندنی ایجاد کنند.

وی نگاه بالا به پایین ستاد به صف را ممنوع خواند و یادآور شد: این نگاه، اشتباه و مردود است چون هدف ستاد، پشتیبانی و حمایت از صف است و اگر می‌خواهیم تجربه متمایز در ذهن کارکنان ایجاد کنیم همه باید پاسخگوی بخش صف باشیم.

دکتر بیگدلی، مشتریان را دومین ذینفعان بانک عنوان کرد و اظهار داشت: بدون مشتریان، بی تردید بانک امکان ادامه حیات نخواهد داشت و باید دانست که خلق تجربه به یادماندنی برای مشتری، از مسیر مشتری‌مداری می‌گذرد که این مشتری مداری را می‌توان از راه های مختلف از جمله سیستم‌ها، مرکز تماس، بروشورها، ابزارهای الکترونیک، اعمال و در راستای خلق تجربه منحصر به فرد برای مشتری اقدام کرد.

وی با اشاره به این نکته که سهامداران، دیگر ذینفعان بانک هستند، گفت: سهامداران باید حس اطمینان و آرامش درباره بانک داشته باشند و بخش امور سهام باید با شنیدن حرف‌های سهامداران، به‌طور کامل پاسخگوی آنان باشد به عبارت دیگر امور مالی، باید تا روز مجمع با سهامداران در ارتباط باشد و قبل از برگزاری مجمع به تمامی سوالات آنان پاسخ داده باشد.

مدیرعامل با تاکید بر این نکته که از شرکت‌ها می‌توان به عنوان یکی دیگر از ذینفعان بانک نام برد، ادامه داد: بانک ملت از بزرگترین هولدینگ‌های کشور است و بخشی از موفقیت‌های این بانک مرهون فعالیت این شرکت‌ها است؛ بنابراین ادامه این موفقیت‌ها نیازمند همسویی بانک و شرکت‌های زیرمجموعه است.

تاریخ درج خبر:دوشنبه ٥ اسفند ١٣٩٨ زمان درج خبر:١٦:١٠ شماره خبر:٢٥٨٧ تعداد نمایش خبر:940

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: