اخبار > همایش مشترک ناحیه یک و بانکداری شرکتی و تجاری بانک ملت برگزار شد



همایش مشترک ناحیه یک و بانکداری شرکتی و تجاری بانک ملت برگزار شد

مدیرعامل بانک ملت اظهار داشت: کسب رتبه برتر در چند شاخص عملکردی در بین شرکت‌های برتر کشور نشان می‌دهد که این بانک به صورت همه جانبه کار کرده و به موفقیت دست یافته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در همایش مشترک سالیانه ناحیه یک و بانکداری شرکتی با اشاره به موفقیت‌های بانک در چند حوزه در بین ۱۰۰ شرکت برتر، صعود بانک را در این فهرست باعث سربلندی کارکنان و سرافرازی شبکه بانکی کشور دانست و افزود: این موفقیت‌ها در شرایط سخت اقتصادی کشور که وضعیت بانک‌ها به دلیل قرار گرفتن در خط مقدم جنگ اقتصادی، چندان مطلوب نیست، حاصل شده است و این موضوع اهمیت این رتبه‌ها را دوچندان می‌کند.

دکتر بیگدلی یادآور شد: دستورالعمل جدید استمهال مطالبات دست شعب را تا حدودی خواهد بست بنابراین تا زمان عملیاتی شدن این دستورالعمل، باید از دستورالعمل قبلی برای گره‌گشایی پرونده‌های مشتریان و کاهش مطالبات بانک استفاده کرد.

دکتر بیگدلی با ابراز رضایت و قدردانی از عملکرد کارکنان و مدیران صف و ستاد بانک در ١٠ ماه گذشته اظهار امیدواری کرد که با تلاش صادقانه آنان، رضایت مجموعه ذینفعان از جمله مشتریان جلب شود و بانک ملت سال ٩٨ را با موفقیت به پایان برساند.

وی خاطرنشان کرد: ما وظیفه انسانی داریم که احترام مشتریان را حفظ کنیم چون این احترام باعث وفاداری مشتریان به بانک می‌شود.

دکتر بیگدلی خطاب به روسای شعب از آنان خواست تا جلسات منظمی را با خود برگزار و با خود خلوت کنند و عملکرد خود را مورد بررسی قرار دهند چون این کار از آداب مدیران بزرگ است.

وی تاکید کرد: در برابر تغییر مقاومت نکنید چون مقاومت در مقابل تغییر مانع پیشرفت می‌شود.

وی یکی از دلایل رفتارهای ناخوشایند با مشتریان را غرور کاذب خواند و ادامه داد: به خودتان تذکر بدهید و رفتارهای بد و ضعیف خود را اصلاح کنید.

مدیرعامل افزود: توصیه بعدی این است که تک بعدی نباشید. برخی مدیران فقط کاریزماتیک هستند ولی بهره‌وری پایینی دارند درحالی‌که مدیر موفق هم باید بر کارمندان نفوذ داشته باشد و هم بهره‌وری بالایی داشته باشد.

وی گفت: در دنیای پرتکاپو و رقابتی کنونی، مدیران باید از همه توانمندی‌ها برخوردار باشند.

دکتر بیگدلی در پایان توصیه‌های خود خطاب به مدیران و روسای شعب تاکید کرد: مشتریان اول شما، کارکنان هستند بنابراین باید با شایستگی با آنان رفتار و در توزیع پاداش و اختصاص اضافه کار، تصمیم‌گیری‌ها و برخوردها عدالت را بین کارکنان زیرمجموعه رعایت کنید.

وی ادامه داد: تا فرصت دارید به بندگان خدا خدمت کنید چون این فرصت‌ها زودگذر است. باید بررسی کنیم که در این سال‌ها چه خدمتی به مردم ارایه داده‌ایم.

دکتر بیگدلی افزود: به مردم خدمت کنید چون این فرصت‌ها در چشم به هم زدنی تمام می‌شود. فقط لذت این خدمات‌دهی و گره‌گشایی از مشکلات مردم باقی می‌ماند و ارزشمند است.

در این همایش، از برترین های ناحیه یک و بانکداری شرکتی و تجاری با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مسوولان این نواحی و مدیریت‌ها قدردانی شد.

همچنین میثاق نامه کارکنان ناحیه یک و بانکداری شرکتی و تجاری با مدیرعامل در پایان این مراسم قرائت و از سوی معاونان مدیرعامل به دکتر بیگدلی تقدیم شد.

 

تاریخ درج خبر:يکشنبه ٤ اسفند ١٣٩٨ زمان درج خبر:١٣:٥٦ شماره خبر:٢٥٨٦ تعداد نمایش خبر:794

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: