اخبار > تأکید مدیرعامل به ضرورت برگزاری آموزش ضمن خدمت برای کارکنان



بیست‌ویکمین جلسه کمیته راهبرد برگزار شد

تأکید مدیرعامل به ضرورت برگزاری آموزش ضمن خدمت برای کارکنان

تأکید مدیرعامل به ضرورت برگزاری آموزش ضمن خدمت برای کارکنان

بیستمین‌ویکمین جلسه کمیته راهبرد مرکزی شرکت عصر یکشنبه دهم آذرماه به ریاست محمدحسین سبزواری مدیرعامل و رئیس کمیته راهبرد مرکزی شرکت و با حضور عسگری قائم مقام مدیرعامل، معاونین و مدیران عملیاتی و ستادی عضو این کمیته در سالن کنفراس ساختمان شماره 5 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت؛ سبزواری در این جلسه با قدردانی از کلیه مدیران و همکاران خدوم که در تحقق اهداف و سیاست‌های سازمانی تلاش می‌کنند، به آماده سازی طرح عملیاتی «جهش» به ریاست سعید عسگری قائم مقام خود و تیم مربوطه اشاره کرد و گفت: این طرح و همچنین طرح‌های مشابه که در گذشته با موفقیت حداکثری اجرا شده است حکایت از توانمندی و ظرفیت بالای مدیریتی، برنامه‌ریزی و اجرایی شرکت طرح واندیشه دارد.

بنابراین گزارش؛ مدیرعامل شرکت در ادامه با تقدیر از همه دست‌اندرکاران طرح «جهش» به ویژه سعید عسگری قائم مقام خود، اظهار امیدواری کرد با فراهم شدن مقدمات لازم، زمینه اجرایی شدن آن به زودی فراهم شود.

بر پایه این گزارش؛ مدیرعامل شرکت همچنین در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای همکاران و ضرورت توجه ویژه همه مدیران و رؤسای ادارات به این موضوع، گفت: بدون شک در بحث آموزش با کمبودهای زیادی روبرو هستیم که به همین دلیل مدیریت آموزش باید اقدامات لازم را در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی مانند رفتار سازمانی، اصول و فنون مذاکره، تعامل با مخاطبان، رعایت قوانین، ضوابط و سلسله مراتب اداری و امثالهم انجام دهد.

به گزارش روابط عمومی؛ رئیس کمیته راهبرد مرکزی شرکت در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: همانگونه که همکاران مطلع هستند امسال به جهات مختلف سال پرچالشی برای شرکت طرح واندیشه بوده است اما خوشبختانه برغم همه این چالش‌ها و محدودیت‌ها، در سایه همت و تلاش مضاعف جمیع همکاران در سطوح مختلف توانستیم اهداف مورد نظر را محقق نماییم و انتظار این است این روند در آینده نیز استمرار یابد.

برپایه همین گزارش؛ مدیرعامل شرکت تاکید کرد: مباحثی مانند کاهش کارمزد و ارجاع پرونده‌های مطالباتی و دیگر مسائلی که پیگیری آنها برعهده مدیریت ارشد شرکت است، نباید تاثیری بر عملکرد سازمانی همکاران داشته باشد.

وی در عین حال گفت: مدیریت اینگونه مباحث در واحدها بر عهده معاونین، مدیران میانی و رؤسای ادارات و دفاتر نمایندگی است تا تمرکز همکاران را صرفاً به انجام وظایف و مأموریت‌های سازمانی آنها معطوف کنند.

سبزواری اظهار امیدواری کرد : مانند سال‌های گذشته در قالب وفاق و همدلی، این‌بار نیز با صبر و بردباری و تلاش دوچندان این مقطع سخت با موفقیت و سربلندی سپری شود.

وی در ادامه به برگزاری مجمع شرکت درپایان دی‌ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: باید با تلاش موثر طی مدت زمان باقیمانده تا مجمع شرکت، ضمن تحقق اهداف پیش‌بینی شده، شاهد برگزاری مجمعی موفق‌تر از سال‌های قبل باشیم.

بنابر این گزارش، قدردانی مدیرعامل شرکت از مشارکت همه همکاران در ایجاد محیط امن شغلی و پرهیز از حواشی که جز اتلاف وقت و منابع نتیجه‌ای نداشته است بخش پایانی سخنان ایشان در این جلسه بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت؛ پیش از سخنان سبزواری مدیرعامل شرکت، تکالیف جلسه بیستم توسط چمنکار دبیر کمیته راهبرد مرکزی قرائت و مدیران مربوطه اقدامات انجام شده را ارائه دادند که گزارش آقایان فرجی مدیر حقوقی و امور قراردادها پیرامون تعیین تکلیف خودروهای متوقف شده در پارکینگ المهدی و ارسال90 اظهارنامه برای مدیونین تهرانی و کرمانشاهی از طریق دفاتر الکترونیک خدمات قضایی و بردال مدیر فناوری و اطلاعات در مورد راه‌اندازی سامانه توقیف و ترخیص و اجرا در منطقه 1 تهران بصورت پایلوت از جمله گزارشات ارائه شده در این بخش از کمیته راهبرد مرکزی بود.

بنابراین گزارش؛ در ادامه این جلسه مقرر شد مدیر فناوری اطلاعات با هماهنگی قائم مقام مدیرعامل مقدمات رونمایی از سامانه توقیف و ترخیص و راه‌اندازی آن با حضور مدیرعامل شرکت را انجام دهد.

گفتنی است؛ گزارش دستیار معاون کل عملیات در تهران و مدیران نواحی 3،2 و 4 درخصوص آمار مطالبات شعب مناطق تهران و استانها در سرفصل‌های مختلف در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و همچنین میزان آسیب‌های وارده به شعب بانک‌ ملت در اغتشاشات اخیر و تأثیر آن در عملکرد آنها، بخش بعدی و پایانی جلسه بیست‌ویکم کمیته راهبرد مرکزی بود.

تاریخ درج خبر:دوشنبه ١١ آذر ١٣٩٨ زمان درج خبر:١٢:١١ شماره خبر:٢٥٦٠ تعداد نمایش خبر:1011

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: