اخبار > پیگیری مطالبات مشکوک‌الوصول و ورود به بازارهای جدید اولویت باشد



مدیرعامل شرکت در جمع همکاران گیلانی:

پیگیری مطالبات مشکوک‌الوصول و ورود به بازارهای جدید اولویت باشد

محمدحسین سبزواری مدیرعامل شرکت در بازدید از دفتر نمایندگی شرکت در استان گیلان برتلاش مستمر همه همکاران حوزه عملیات در جهتافزایش وصول واقعی و کارمزد، پیگیری پرونده های مشکوک‌الوصول و همچنین ایجاد بازارهای مالی جدید توسط مدیران دفاتر نمایندگی و کارشناسان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی؛ مدیرعامل شرکت در این سفر استانی که سه‌شنبه پنجم آذرماه صورت گرفت و آقایان عبادی‌پور معاون کل عملیات و میلاد محمدی مدیر عملیات ناحیه 3، وی را همراهی می‌کردند در جمع رئیس و کارشناسان دفتر نمایندگی گیلان طی سخنانی گفت: شرکت طرح و اندیشه بزرگترین شبکه وصول مطالبات در کشور است، از این‌رو عملکرد همکاران باید با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و با محوریت رعایت اخلاق و رفتارحرفه‌ای سازمانی همراه باشد تا توانمندی خود را به عنوان نماینده شایسته بانک ملت به اثبات رسانند.

بر پایه این گزارش؛ محمدحسین سبزواری در این جلسه همچنین از حمایت‌های همه‌جانبه جوکار مدیر شعب بانک ملت استان گیلان از دفتر نمایندگی شرکت در این استان و نیز از تلاش مسئولانه رئیس و کارکنان دفتر نمایندگی شرکت گیلان قدردانی کرد.

وی در ادامه ضمن ابراز رضایت از عملکرد همکاران گیلانی، این دفتر را در ردیف 5 دفتر برتر کشور دانست و بر تلاش بیش از پیش آنان در جهت پیگیری مستمر مطالبات استان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی؛ پیش از سخنان مدیرعامل شرکت، همتی رئیس دفتر نمایندگی استان گیلان ضمن خیر مقدم به محمدحسین سبزواری و همراهان وی، طی گزارشی با تشریح عملکرد پرسنل این دفتر در سال گذشته و شش ماهه ابتدایی سال جاری، میزان رشد در وصول واقعی و کارمزد را نیز ارائه کرد.

بر پایه همین گزارش؛ محمدی مدیر عملیات ناحیه 3 نیز ضمن قدردانی از تلاش همکاران دفتر نمایندگی گیلان در پیشبرد اهداف سازمانی و شرکت، گزارش کاملی را در ارتباط با عملکرد این دفتر در سال جاری و مقایسه آن نسبت به سال گذشته، هدف‌گذاری مقطع 1398/09/30 با اولویت پیگیری مطالبات مشکوک‌الوصول، افزایش میزان وصول نقد، پیگیری جریان ثبتی وثایق رهنی توسط همکاران کمیته خاص و جایگاه دفتر نمایندگی استان در ناحیه3 و کشور ارائه کرد.

براساس این گزارش؛ در ادامه این جلسه عبادی‌پور معاون کل عملیات عملیات نیز طی سخنانی به ضرورت توجه به مباحث مدیریتی در راستای پیشبرد اهداف سازمانی پرداخت.

عبادی‌پور بهره‌گیری از تجارب و سیستم‌های کارآمد، مدیریت هوشمندانه و توانمند، همکاری و همگرایی، تلاش مداوم در جهت بهبود کیفیت خدمات، دانش محوری، جانشین پروری، شفاف‌سازی، ایجاد حس مسئولیت در تمامی سطوح و لایه‌ها، ایجاد انرژی گروهی، اعتمادسازی، انجام کار تیمی، تشخیص نیازها، طراحی و اهداف استراتژیک، ایجاد محیط کاری گرم و صمیمی، رعایت انضباط اداری، اخلاق گرایی در تمامی جهات، فنون مذاکره و مباحث مشابه را در موفقیت یک واحد سازمانی امری ضروری و لازم دانست.

بنابراین گزارش، در پایان دیدار مدیرعامل شرکت از دفتر نمایندگی گیلان، ضمن برگزاری جلسه پرسش و پاسخ، از تمامی کارشناسان این دفتر نیز تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی؛ محمدحسین سبزواری در این سفر استانی همچنین با حضور در مدیریت شعب بانک ملت استان گیلان نشست مشترکی را با آقایان جوکار مدیر شعب، پورامین معاون اعتباری وعلوی معاون مالی اداری بانک ملت استان برگزار کرد.

بنابراین گزارش؛ در این نشست که عبادی‌پور معاون کل عملیات ، محمدی مدیر عملیات ناحیه 3 و همتی رییس دفتر نمایندگی شرکت نیز حضور داشتند در رابطه با بررسی عملکرد مقطع شهریورماه دفتر گیلان و هدف‌گذاری مقطع 1398/09/30 با اولویت پیگری مطالبات مشکوک‌الوصول بحث و تبادل نظر شد.

تاریخ درج خبر:يکشنبه ١٠ آذر ١٣٩٨ زمان درج خبر:١٠:٤٢ شماره خبر:٢٥٥٩ تعداد نمایش خبر:774

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: