اخبار > هدف از سفرهای استانی، آشنایی با پیشنهادات کارشناسان برای تقویت هم‌افزایی سازمانی است



مدیرعامل شرکت:

هدف از سفرهای استانی، آشنایی با پیشنهادات کارشناسان برای تقویت هم‌افزایی سازمانی است

محمدحسین سبزواری مدیرعامل شرکت طرح و اندیشه روز سه‌شنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه در بازدید از دفتر نمایندگی استان هرمزگان در بندرعباس، هدف خود از سفرهای استانی را آشنایی با نقطه نظرات کارشناسان دفاتر نمایندگی در جهت تقویت هم‌افزایی سازمانی اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت؛ محمدحسین سبزواری در جمع رئیس و کارشناسان دفتر نمایندگی هرمزگان که آقایان عبادی‌پور معاون کل عملیات و یکه دهقان مدیر عملیات ناحیه 4 نیز حضور داشتند، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق علیه‌السلام و همچنین هفته وحدت و قدردانی از رییس و کارشناسان وصول دفتر نمایندگی استان هرمزگان در راستای تحقق اهداف شرکت، گفت: خوشبختانه دفتر نمایندگی هرمزگان با عملکرد مطلوب در کلیه مقاطع، جایگاه تأثیرگذار خود را در استان کاملا تثبیت کرده است، بنابراین انتظار شرکت طرح و اندیشه از این دفتر بسیار بالاست.

سبزواری افزود: کارشناسان وصول باید با تعامل در راستای تحقق اهداف مشترک بانک ملت و شرکت ، تلاش مضاعف و مؤثر همراه با اخلاق حرفه‌ای، پاسخگوی نگاه مثبت مدیران بانک ملت  به مجموعه شرکت طرح واندیشه بهساز ملت باشند.

براساس این گزارش؛ مدیرعامل شرکت تاکید کرد: همه به امید زنده‌ایم و تلاش در سایه امید به آینده است که موفقیت را رقم خواهد زد؛ بنابراین سعی ما در سفرهای استانی این است که از نقطه نظرات کارشناسان در جهت تقویت کارآمدی شرکت استفاده کنیم.

سبزواری در ادامه این دیدار دوستانه؛ ضمن آشنایی با کلیه کارشناسان، پیشنهادات و نقطه نظرات آنان را استماع و در پایان از کلیه همکاران بخاطر تعهد سازمانی‌شان، قدردانی کرد.

ضرورت تشکیل کمیته خاص در استان هرمزگان

به گزارش روابط عمومی؛ پیش از سخنان مدیرعامل شرکت، عبدالحسین لوری آبکنار رییس دفتر نمایندگی استان هرمزگان ضمن خیر مقدم به محمدحسین سبزواری و هیات همراه ایشان، گزارشی از عملکرد این دفتر را ارائه کرد.

وی ضمن ارائه آمار مطالبات کل استان، زیر یک میلیارد ریال  و قرض‌الحسنه، گفت: خوشبختانه دفتر نمایندگی شرکت در سه ماهه اول امسال 90%، در سه ماهه دوم80% و در مجموع شش ماهه اول 84% اهداف ابلاغی را محقق کرده است.

لوری نقطه قوت این دفتر را در فرایند فعالیت‌ها، تعامل و ارتباط مطلوب با مدیریت شعب استان و سایر ارکان این مدیریت دانست.

وی همچنین بر ضرورت تشکیل کمیته خاص در این استان برای پیگیری پرونده‌های حقوقی در هرمزگان و سایر استان‌ها تأکید کرد.

لوری آبکنار در پایان گفت: چنانچه اخذ و ثبت وصولی‌ها بصورت سیستمی انجام شود، ضمن اینکه درصد وصول واقعی افزایش می‌یابد کارشناسان نیز فرصت بیشتری برای پیگیری پرونده‌ها خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی؛ عبادی‌پور معاون کل عملیات نیز در این نشست با تبریک ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) و تقدیر از همکاران دفتر نمایندگی هرمزگان، طی سخنانی بر ضرورت تسلط مدیران و کارشناسان حوزه عملیات به دانش مرتبط با صنعت وصول مطالبات و مباحث بانکی برای پیشرفت در مأموریت‌های سازمانی تأکید کرد و گفت: مقدمه همه پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها، آگاهی است که با آموزش و مطالعه مستمر به دست می‌آید.

عبادی‌پور افزود: همکاران باید با برنامه‌ریزی مدون در جهت تحقق اهداف پیش رو تلاش نمایند و تنها در این صورت است که موفق خواهند شد.

بر پایه همین گزارش؛ دهقان مدیر عملیات ناحیه 4 نیز ضمن تشکر از  محمدحسین سبزواری مدیرعامل شرکت و عبادی‌پور معاون کل عملیات بخاطر حضور آنان در دفتر نمایندگی استان هرمزگان، گفت: به دلیل تعامل مناسب بین دفتر نمایندگی شرکت با بانک ملت استان، رضایتمندی از عملکرد این دفتر در کلیه سطوح بانک برقرار است.

وی این ارتباط مناسب و دوسویه را نتیجه برنامه‌ریزی هدفمند و موفقیت در تحقق اهداف برنامه عملیاتی مدیریت شعب استان دانست و بر ضرورت استمرار و  تقویت این روند از سوی همه ارکان شرکت تأکید کرد.

تاریخ درج خبر:دوشنبه ٢٧ آبان ١٣٩٨ زمان درج خبر:١١:٥٠ شماره خبر:٢٥٥٢ تعداد نمایش خبر:874

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: