اخبار > مدیران نواحی مسئولیت مهمی بر عهده دارند/ توجه ویژه به آموزش نیروی انسانی



مدیرعامل شرکت در بازدید از عملیات نواحی 3،2 و 4:

مدیران نواحی مسئولیت مهمی بر عهده دارند/ توجه ویژه به آموزش نیروی انسانی

محمدحسین سبزواری مدیرعامل شرکت طرح و اندیشه در ادامه برنامه بازدید خود از واحدهای عملیاتی مستقر در ساختمان آزادی، صبح یکشنبه دوازدهم آبانماه به همراه آقایان عسگری قائم مقام مدیرعامل، بیات معاون مالی و اقتصادی و عبادی‌پور معاون کل عملیات با حضور در بخش ستادی نواحی 3،2و 4 و همچنین حوزه قائم مقام با مدیران و کارشناسان آنها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت؛ سبزواری در این دیدار دو ساعته، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمی همکاران نواحی 3،2 و 4 و گفتگو با آنان، طی سخنانی گفت: مدیرانی نواحی که با استان‌ها در ارتباط مستقیم هستند مسئولیت و مأموریت بسیار مهمی بر عهده دارند؛ زیرا راهبردها، اهداف و تصمیمات کلان شرکت را به زیرمجموعه خود منتقل می‌کنند.

وی در ادامه افزود: مدیران نواحی در موفقیت یا عدم موفقیت دفاتر نمایندگی تحت پوشش خود و در نهایت موفقیت شرکت طرح واندیشه مسئولیت مستقیم و سهم بسزایی دارند، زیرا مسیر حرکت و برنامه عملیاتی دفاتر استانها توسط مدیریت ناحیه ابلاغ می‌شود ؛ بنابراین همکاران نواحی باید حساسیت جایگاه خود را به درستی ارزیابی کنند.

 

براساس این گزارش؛ سبزواری ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات خادم مدیر عملیات ناحیه 2، میلاد محمدی مدیر عملیات ناحیه 3 و روح‌اله یکه دهقان مدیر عملیات ناحیه 4، خطاب به آنها گفت: شما و سایر همکاران‌تان از نیروهای بسیار موفق شرکت طرح و اندیشه هستید و در جایگاه منحصر به فردی قرار دارید.

وی با تاکید بر اینکه بعد تبلیغی عملکرد مثبت و احیاناً منفی مدیران نواحی استان‌ها بسیار بالاست، خاطرنشان کرد: تلاش کنید مسائل و مشکلات مربوط به نواحی زیرمجموعه‌ را خودتان مدیریت و مرتفع کنید تا شرکت طرح واندیشه نقش پررنگ‌تر و تاثیرگذارتری در استان‌ها داشته باشد.

مدیرعامل شرکت ضمن اینکه به آنها توصیه کرد مسایل راهبردی شرکت را به درستی به زیرمجموعه خود منتقل کنند بر ضرورت برنامه‌ریزی به منظور دعوت از مدیریت شعب استان‌ها و معاونین آنها، رؤسای ادارات حقوقی‌ و ... برای بازدید از دفاتر نمایندگی شرکت و همچنین بازدید از ستاد مرکزی شرکت طرح واندیشه در تهران و دیدار و مذاکره با مدیرعامل شرکت تأکید کرد.

براساس این گزارش؛ سبزواری با اشاره به اهمیت وصول نقدی مطالبات در استان‌ها، گفت: با توجه به اینکه مطالبات زیر یک میلیارد ریال در استان‌ها بیشترین حجم مطالبات را به خود اختصاص داده است، بر استفاده بهینه از این فرصت توسط دفاتر نمایندگی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی؛ مدیرعامل شرکت ضرورت تلاش مدیران نواحی و رؤسای دفاتر نمایندگی به منظور تقویت تعاملات خود با شعب و روسای حقوقی استان‌ها را یادآور شد و گفت: موفقیت در این عرصه، قطعاً میزان دستیابی دفاتر را در تحقق اهداف را افزایش خواهد داد. 

محمدحسین سبزواری همچنین بر حمایت همه‌جانبه و مستمر خود از مدیران نواحی و دفاتر نمایندگی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت؛ سبزواری در بخش دیگری از سخنان خود در این بازدید با اشاره به توجه ویژه مدیران به تربیت و آموزش نیروی انسانی گفت: «اخلاق-رفتار -عملکرد» را معیار سنجش خود قرار دهید و در دفاتر استانی به گونه‌ای عمل کنید که بتوانیم از نیروهای پرورش یافته برای پست‌های مدیریتی استفاده کنیم.

وی خطاب به مدیران نواحی 2، 3 و4 و سایر مدیران شرکت، گفت: شرکت طرح و اندیشه در آینده توسط مدیران همین شرکت اداره خواهد شد؛ بنابراین بحث آموزش و تربیت نیروی انسانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید همگی به آن توجه داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی؛ سبزواری بر انجام کار هوشمندانه و تلاش مستمر در جهت کسب نتیجه مطلوب و مثبت از فعالیت‌های صورت گرفته تأکید کرد و گفت: اگر غیر از این باشد تلاشمان بیهوده و بی‌نتیجه خواهد بود.

مدیرعامل شرکت افزود: همه ارکان شرکت مخصوصا همکاران حوزه عملیات باید به نتیجه بخش بودن کار و مأموریت خود توجه ویژه داشته باشند تا در رونق و شکوفایی شرکت سهیم باشند.

وی گفت: یقیناً آینده شرکت متاثر از تصمیماتی است که امروز میگیریم بنابراین باید هوشمندانه و با تفکر کار کنیم تا نتایج مثبت حاصل شود.

سبزواری همچنین به مدیران نواحی استان‌ها توصیه کرد: با اعمال مدیریت مشارکتی، از نیروهای توانمند و متعهد تهران و استان‌ها برای کمک به استان‌هایی که نیازمند همکاری هستند استفاده کنند تا همه دفاتر نمایندگی کارنامه قابل قبولی ارایه کنند.

مدیرعامل شرکت درپایان از جوکار مدیر شعب بانک ملت استان گیلان در حمایت همه‌جانبه از نمایندگی شرکت در این استان که باعث عملکرد و کارایی بالای این دفتر شده است قدردانی کرد.

قائم مقام مدیرعامل: بازدیدهای استانی مدیران باید با نظارت، مدیریت و آموزش همراه باشد

به گزارش روابط عمومی شرکت؛ پیش از سخنان مدیرعامل شرکت، عسگری قائم مقام مدیرعامل نیز به مدیران نواحی استان‌ها توصیه کرد ارزیابی عملکرد خود و دفاتر تحت پوشش را همواره در دستور کار داشته باشند.

وی ضمن اشاره به ضرورت توجه مدیران نواحی به سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی از سوی شرکت و اهمیت حفظ و تقویت تعامل بین دفاتر نمایندگی و مدیریت شعب استان‌ها، بر نظارت مستمر سودآوری و ضرر و زیان دفاتر نیز تأکید کرد.

عسگری توجه مدیران نواحی را به «مدیریت، نظارت و دقت» در فرایند مدیریت و اقدامات بسیار مهم دانست و افزود: لازمه مدیریت موفق، هوش مدیریتی است تا در هر شرایطی بهترین تصمیم و نتیجه گیری را داشته باشد.

براساس این گزارش، قائم مقام مدیرعامل گفت: حضور روسای دفاتر نمایندگی شرکت در کمیته راهبرد مدیریت شعب استان‌ها امری ضروری است و در غیر اینصورت حاکی از ضعف در مدیریت است.

وی همچنین افزود: مدیران در جابجایی کارشناسان در شعب باید ابتدا وضعیت موجود دفاتر نمایندگی را ارزیابی و سپس اقدام نمایند. مدیران نواحی در بازدیدهای استانی باید به این مسئله توجه داشته باشند که شناسایی وضعیت شعب استان‌های زیرمجموعه از جمله وظایف و مأموریت‌های اصلی آنها بشمار می‌آید.

سعید عسگری گفت: بازدیدهای شما مدیران نواحی باید با نظارت، مدیریت و آموزش همراه باشد که اگر این غیر از این باشد بی‌نتیجه خواهد بود. باید بر تک تک کارشناسان نظارت داشته باشید تا بتوانید عملکرد آنها را در شعب آنالیز کنید.

بنابراین گزارش، عسگری در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: مدیران نواحی بر عملکرد کمیته‌های خاص در استان‌های خود دقت ویژه داشته باشند از جمله اینکه در مباحث ضروری مستقیم در امور ورود و راساً با مدیران دفاتر هماهنگ کنید.

وی تاکید کرد: از بیان «کار نیست» پرهیز کنید چون به هیچ عنوان شرکت طرح واندیشه متقاعد نمی‌شود زیرا کار به اندازه کافی وجود دارد که مصداق آن 89 درصد کل مطالبات بانک ملت در سرفصل مشکوک‌الوصول است.

به گزارش روابط عمومی؛ عسگری نیز توجه به آموزش را یادآور شد زیرا وصول مطالبات یک صنعت است لذا باید به جدیدترین مباحث مرتبط با این صنعت آشنا باشیم.

معاون کل عملیات: مدیران نواحی به تأمین منافع شرکت توجه ویژه داشته باشند

به گزارش روابط عمومی شرکت؛ عبادی‌پور معاون کل عملیات نیز در این جلسه با اشاره به عدم تحقق اهداف نواحی در شش ماهه اول سال، گفت: با مدیریت و برنامه‌ریزی و همچنین تمرکز روی مشکلات، تلاش کنید در سه ماهه سوم و چهارم سال با عمل به تعهدات خود، اهداف تعیین شده را تحقق ببخشید.

وی همچنین به مدیران نواحی 3،2 و4 توصیه کرد: امور را در راستای تأمین منافع شرکت مدیریت کنند.

عبادی‌پور دانش افزایی و سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش مستمر نیروی انسانی را امر مهمی است و گفت: نیروی آموزش دیده و مسلط به مبانی و اصول علمی و تخصصی وصول مطالبات از کارایی به مراتب بهتر و بیشتری برخوردار است.

وی در پایان گفت: موفقیت امری از پیش تعیین شده نیست بلکه با همت و تلاش به دست می‌آید.

گفتنی است؛ در بازدید مدیرعامل شرکت از عملیات نواحی 3،2 و 4، خادم مدیرعملیات ناحیه 2، میلاد محمدی مدیرعملیات ناحیه 3، یکه دهقان مدیر عملیات ناحیه 4 و همچنین چمنکار مدیر حوزه قائم مقام گزارشی از عملکرد بخش‌های تحت مدیریت خود در شش ماه ابتدای سال، برنامه‌‌ها، مشکلات و موانع پیش رو را ارائه دادند.

 

 

 

تاریخ درج خبر:سه شنبه ١٤ آبان ١٣٩٨ زمان درج خبر:٠٩:٠٠ شماره خبر:٢٥٤٩ تعداد نمایش خبر:926

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: