اخبار > تعامل نزدیک و فضای همدلی عامل رشد و تعالی شرکت طرح و اندیشه است



مدیر شعب بانک ملت استان بوشهر:

تعامل نزدیک و فضای همدلی عامل رشد و تعالی شرکت طرح و اندیشه است

جلسه هم‌اندیشی مدیریت امور شعب بانک ملت استان بوشهر و دفتر نمایندگی شرکت در این استان چهارشنبه 12 تیرماه با حضور علیرضا رحیمی پور مدیر شعب استان، سیدمهدی خسروانی معاون اعتباری، روح‌اله یکه دهقان مدیر عملیات ناحیه چهار و جعفر حسن‌زاده رئیس دفتر نمایندگی شرکت در دفتر مدیریت شعب استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در ابتدای این نشست رحیمی‌پور ضمن خیرمقدم به آقایان دهقان و حسن‌زاده، وجود تعامل و فضای همدلی بین بانک ملت و دفاتر نمایندگی را عامل رشد و تعالی شرکت طرح واندیشه  دانست.

وی ضمن اعلام رضایتمندی کامل از عملکرد دفتر نمایندگی شرکت در این استان، بر افزایش کارشناس وصول و تلاش بیشتر پرسنل این دفتر در جهت کاهش مطالبات در مقطع حساس شهریورماه اشاره کرد.

بنابراین گزارش، در ادامه جلسه یکه دهقان مدیر عملیات ناحیه 4 با قدردانی از حمایت‌های همه‌جانبه مدیر امور شعب استان بوشهر از دفتر نمایندگی شرکت و ارائه گزارشی از عملکرد مقطع گذشته این دفتر، نتایح طرح‌های عملیاتی اجرا شده از جمله شفق، مشکاه، زیر یک میلیارد ریال، عتیق 1 و عتیق 2 را نیز برای مدیر شعب استان تشریح کرد.

دهقان در ادامه به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های شرکت طرح واندیشه و دفتر نمایندگی این شرکت در استان بوشهر در رابطه با اقدامات حقوقی از جمله اخذ حکم توقیف خودرو و اقدامات ثبتی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی، رحیمی‌پور مدیر شعب استان بوشهر در پایان ضمن تقدیر و اعلام رضایت مجدد از عملکرد رئیس و پرسنل دفتر نمایندگی شرکت، ابراز امیدواری کرد در مقطع پیش‌رو نیز مانند مقاطع گذشته با تلاش و جدیت تمام شاهد عملکرد درخشان استان در کل کشور باشیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت، مدیر عملیات ناحیه 4 در ادامه ماموریت خود به استان بوشهر در نشست مشترکی با آقایان مسلم مختاری رئیس و منصور قلی‌پور معاون شعبه مرکزی برازجان فرایند پیگیری پرونده‌های مطالباتی این شعبه بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی، در این نشست که جعفر حسن‌زاده رئیس دفتر نمایندگی و داریوش نادم شبانکاره کارشناس وصول این شعبه نیز حضور داشتند ابتدا مسلم مختاری رئیس شعبه مرکزی برازجان ضمن تقدیر از عملکرد دفتر نمایدگی شرکت در مقطع گذشته، خواستار تعامل و همکاری بیشتر با شعب و اعزام کارشناس وصول از تهران در شهریورماه سال جاری شد.

براساس این گزارش، در ادامه نیز با حضور مدیر عملیات ناحیه 4 چندین فقره از پرونده‌های مطالباتی مهم این شعبه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تعدادی از از این پرونده‌ها مستقیماً از تهران پیگیری شود.

تأکید رئیس اداره حقوقی بانک ملت استان بوشهر بر توجه جدی کارشناسان وصول به حجم بالای مطالبات استان

رضا رجبی مفرد رئیس اداره حقوقی مدیریت شعب استان بوشهر نیز در ملاقات با روح‌اله یکه دهقان مدیر ناحیه چهار و جعفر حسن‌زاده رئیس دفتر نمایندگی شرکت در این استان که سیزدهم تیرماه برگزار شد ضمن اعلام رضایت از عملکرد مقطع گذشته، بر ضرورت افزایش کارشناس وصول با توجه به حجم بالای مطالبات استان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت؛ وی در ادامه ضمن تاکید بر حفظ اسرار سازمانی توسط کارکنان گفت: در صورت مشاهده تخلفی از سوی همکاران اعم از کارکنان شعب یا شرکت طرح و اندیشه قطعا برابر ضوابط و مقررات سازمانی اقدام خواهد شد.

بر پایه همین گزارش، در ادامه یکه‌دهقان با قدردانی از تعامل بسیار مطلوب اداره حقوقی با دفتر نمایندگی شرکت در تمامی بخش‌ها به ویژه در بخش اقدامات حقوقی از جمله توقیف خودرو، اقدامات ثبتی و... گزارش کاملی از فعالیت‌های انجام شده را ارائه کرد.

براساس این گزارش، روح‌اله یکه دهقان مدیر عملیات ناحیه چهار و جعفر حسن‌زاده رئیس دفتر نمایندگی در استان بوشهر همچنین در راستای تسهیل فرایند همکاری‌های متقابل، جلسات و مذاکرات مشابهی را سیزدهم تیرماه به صورت جداگانه با آقایان حسین تاج‌الدین رئیس حوزه بوشهر و امیربهمن منصوری‌منش رئیس حوزه کنگان در ساختمان مدیریت شعب استان برگزار کردند که تأکید رؤسای حوزه‌های مورد اشاره بر افزایش کارشناس وصول با توجه به تعدد پرونده‌های مطالباتی محور این مذاکرات بود.

گفتنی است؛ آقایان تاج‌الدین و منصوری همچنین از عملکرد موفق دفتر نمایندگی شرکت در مقطع گذشته نیز قدردانی کردند.

تاریخ درج خبر:سه شنبه ١٨ تير ١٣٩٨ زمان درج خبر:١١:٢٩ شماره خبر:٢٤٨١ تعداد نمایش خبر:441

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: