اخبار > تأکید مدیر شعب استان گیلان بر نظارت و کنترل مستمر به منظور جلوگیری از افزایش مطالبات



تأکید مدیر شعب استان گیلان بر نظارت و کنترل مستمر به منظور جلوگیری از افزایش مطالبات

در نشست مشترک جوکار مدیر شعب بانک ملت استان گیلان با میلاد محمدی مدیر عملیات ناحیه سه و همتی رئیس دفتر نمایندگی شرکت که دوازدهم تیرماه برگزار شد برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌های انجام شده برای کارشناسان وصول دفتر نمایندگی شرکت برای مقطع شهریورماه تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی، در ابتدای این جلسه هم‌اندیشی ابراهیم همتی رئیس دفتر نمایندگی شرکت در استان گیلان ضمن تشریح عملکرد مقطع خردادماه این دفتر و تأکید بر تداوم فعالیت‌ها در مقطع شهریورماه، برنامه‌ریزی‌های انجام شده و هدف‌گذاری کارشناسان وصول در مقطع پیش رو به منظور کاهش بیشتر مطالبات استان را تشریح کرد.

بر پایه این گزارش، در ادامه این نشست میلاد محمدی مدیر عملیات ناحیه 3 نیز ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های سال جاری این مدیریت از جمله هدف‌گذاری میزان وصول مطالبات برای کارشناسان دفتر نمایندگی گیلان در مقطع شهریورماه و سال جاری، برنامه عملیاتی شرکت طرح واندیشه هم‌راستا با برنامه عملیاتی بانک ملت و تعیین راهبرد عملیاتی به منظور توسعه همکاری دفاتر نمایندگی با مدیریت شعب استان‌ها توضیحاتی را ارائه داد.

براساس این گزارش؛ در پایان این نشست جوکار مدیر شعب استان گیلان ضمن قدردانی از رئیس و کارشناسان دفتر نمایندگی شرکت در استان گیلان و اعلام رضایت از عملکرد این دفتر علی‌الخصوص در مقطع خردادماه، بر ضرورت ادامه این روند در مقطع آتی و مقاطع نیمه دوم سال نیز تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی، مدیر شعب استان گیلان در پایان این نشست مشترک همچنین تقویت تعامل، نظارت و کنترل بیشتر در جلوگیری از افزایش مطالبات در راستای تحقق حداکثری انتظارات مدیریت شعب استان در حوزه وصول مطالبات را از نمایندگی شرکت طرح واندیشه خواستار شد.

تاریخ درج خبر:سه شنبه ١٨ تير ١٣٩٨ زمان درج خبر:١٠:٤٤ شماره خبر:٢٤٨٠ تعداد نمایش خبر:467

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: