اخبار > تغییر زمان برگزاری مجامع نواحی در دستور کار قرار گیرد/ مرخصی همکاران تا مقطع شهریورماه مدیریت شود



قائم مقام مدیرعامل در دهمین جلسه کمیته راهبرد مرکزی شرکت:

تغییر زمان برگزاری مجامع نواحی در دستور کار قرار گیرد/ مرخصی همکاران تا مقطع شهریورماه مدیریت شود

دهمین جلسه کمیته راهبرد مرکزی شرکت عصر یکشنبه 16 تیرماه به ریاست سعید عسگری قائم مقام مدیرعامل در سالن کنفراس ساختمان شماره 1 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در ابتدای این جلسه که با حضور معاونین و مدیران عضو کمیته برگزار شد پس از قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید، سعید عسگری قائم مقام مدیرعامل طی سخنانی با اشاره به اینکه پایان سال مالی شرکت 30 دی‌ماه است بر ضرورت برنامه‌ریزی به منظور تغییر در زمان برگزاری مجامع نواحی تأکید کرد.

وی گفت: از آنجائیکه از سال گذشت پایان سال مالی شرکت طرح واندیشه پایان دی‌ماه (10/30) اعلام شد لذا باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد تا متناسب آن مجامع نواحی را برگزار کنیم.

قائم مقام مدیرعامل به آقایان حاج محمدی، چمنکار و مصلحی ماموریت داد این موضوع را بررسی و نتایج آن را اعلام کنند.

عسگری در ادامه با اشاره به مقطع شهریورماه و برگزاری مجمع عملکرد نواحی، افزود: مدیران واحدهای عملیاتی و ستادی در نحوه استفاده همکاران از مرخصی مدیریت لازم را اعمال کنند تا حتی‌الامکان پرسنل در مردادماه بتوانند از مرخصی‌ خود استفاده نمایند.

بنابراین گزارش، قائم مقام مدیرعامل در ادامه با اشاره به اهمیت بستن وصولی‌ها در موعد مقرر و تأکید بر اقدام به موقع مدیران عملیات نواحی در همین خصوص، به کشاورز دستیار معاون عملیات در تهران ماموریت داد گزارش ناحیه 1 را حداکثر تا بیستم مردادماه جمع‌بندی و ارائه نماید.

به گزارش روابط عمومی، عسگری در ادامه سخنان خود به الحاق اداره توقیف و ترخیص در مدیریت حقوقی شرکت اشاره کرد و گفت: این تصمیم با هدف چابک‌سازی این اداره به منظور تسریع در انجام وظایف سازمانی صورت گرفته است.

قائم مقام مدیرعامل به فرجی مدیر حقوقی و امور قراردادها و خادمی مدیر اجرا ابلاغ کرد برای کارایی بهتر و پاسخگویی مناسب‌تر، با انجام ناحیه‌بندی برای نواحی 3،2و4، افرادی را به عنوان مسئول مشخص نماید تا پاسخگوی امور مربوطه باشد.  

به گزارش روابط عمومی، عسگری در بخش دیگری از سخنان خود توجه جدی به اطلاعیه‌های صادره از سوی شرکت را یادآور شد و گفت: زمانی‌که اطلاعیه‌ای صادر می‌شود قطعا باید به اجرای دقیق آن توجه ویژه شود؛ زیرا مفاد اطلاعیه یا بخشنامه دقیقا به منزله دستور کتبی مدیریت ارشد شرکت می‌باشد.

قائم مقام مدیرعامل تلاش مستمر در راستای ارتقای فرهنگ سازمانی را به همه مدیران و کارکنان یادآور شد و افزود: از آنجاییکه مدیران به عنوان الگوهای رفتاری همکاران وظایف خطیری در این عرصه بر عهده دارند باید در رعایت فرهنگ سازمانی پیشگام باشند.

وی همچنین با اشاره به آغاز توزیع غذای پرسنلی و حمایت ویژه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت از این اقدام، گفت: همکاران در این زمینه مساعدت کنند تا امور مربوطه به خوبی اجرایی و عملیاتی شود.

به گزارش روابط عمومی، در ادامه این جلسه چمنکار دبیر کمیته راهبرد تکالیف جلسه قبل را قرائت و مدیران مربوطه اقدامات انجام شده را گزارش کردند.

بر پایه همین گزارش؛ قرائت و تشریح اطلاعیه‌های 2/10163، 2/10164 و 2/10165 صادره از سوی بانک ملت توسط عبادی‌پور معاون کل عملیات، گزارش چمنکار مدیر حوزه قائم مقام درخصوص تدوین فرایند مربوط به چگونگی بازرسی واحدهای عملیاتی، اقدامات انجام شده در ارتباط با اخذ تسهیلات رفاهی برای همکاران، ارائه خدمات درمانی و راه‌اندازی آرایشگاه مردانه برای همکاران شاغل در دفتر آزادی، مجموع پیشنهادات ارائه شده به دبیرخانه پویش «سال جدید-خدمت جدید»، گزارش عبداله‌زاده مدیر روابط عمومی درخصوص مذاکره با مدیرعامل شرکت پیرامون عدم پاسخگوئی برخی واحدهای ستادی به تماس‌های تلفنی دفاتر نمایندگی که در مجمع عملکرد نواحی 3،2و4 منتهی به پایان اسفند 97 عنوان شده بود، گزارش حاج‌محمدی مدیر برنامه‌ریزی در ارتباط با تهیه کتابچه برنامه عملیاتی و آخرین اقدامات انجام شده برای برپاسازی سامانه استعلام، سامانه توقیف و ترخیص و طراحی اتوماسیون اداری برای مدیریت منابع انسانی از سوی بردال مدیر فناوری اطلاعات از جمله گزارشات ارائه شده در این بخش از دهمین جلسه کمیته راهبرد مرکزی بود.

به گزارش روابط عمومی؛ در بخش پایانی این جلسه قائم مقام مدیرعامل با اشاره به انتخاب لوگوی پیشنهادی از سوی ایمان محمدی کارشناس واحد فناوری اطلاعات به عنوان لوگوی برتر برای برنامه‌ عملیاتی که فراخوان آن قبلا انجام شده بود به مدیر روابط عمومی ماموریت داد نسبت به تهیه لوح تقدیر با امضای مدیرعامل شرکت و پاداش برای قدردانی از وی اقدام نماید.

بنابراین گزارش، همچنین تأکید قائم مقام مدیرعامل به مدیریت منابع انسانی درخصوص حذف فوری شماره تلفن همراه کارکنانی که همکاری آنان با شرکت پایان می‌یابد از لیست پیامک‌های ارسالی از سوی روابط عمومی و پیگیری جدی رئیس اداره خدمات در ارتباط با بهبود کیفیت خدمات پذیرایی پرسنل این اداره با توجه به اعتراض جمعی از مدیران از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

تاریخ درج خبر:دوشنبه ١٧ تير ١٣٩٨ زمان درج خبر:١٣:٣٣ شماره خبر:٢٤٧٩ تعداد نمایش خبر:624

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: