اخبار > هدف راهبردی ما وصول مطالبات بانک ملت است/ دانسته‌های حقوقی کارشناسان افزایش یابد



رئیس هیأت مدیره شرکت:

هدف راهبردی ما وصول مطالبات بانک ملت است/ دانسته‌های حقوقی کارشناسان افزایش یابد

رئیس هیأت مدیره شرکت طرح واندیشه هدف راهبردی این شرکت را وصول مطالبات بانک ملت اعلام کرد و گفت: لازمه موفقیت در این مأموریت مهم ارتقای دانش تخصصی کارشناسان وصول در حوزه‌های مختلف از جمله در بخش حقوقی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت؛ داود نادرزاده مدیرکل وصول مطالبات بانک ملت و رئیس هیأت مدیره شرکت که صبح یکشنبه 2 تیرماه در جمع معاونین و مدیران ستادی و عملیاتی و رؤسای دفتر نمایندگی استانی شرکت‌کننده در اولین نشست مشترک محمدحسین سبزواری مدیرعامل شرکت با روسای دفاتر نمایندگی نواحی 3،2 و 4 و مجمع بررسی عملکرد این نواحی منتهی به 29 اسفند 97 سخن می‌گفت، به انتصاب آقای سبزواری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت طرح و اندیشه اشاره کرد و افزود: وی یکی از مدیران موفق و دارای تجارب متعدد مدیریتی در بانک ملت هستند که به این سمت منصوب شده‌اند.

رئیس هیأت مدیره شرکت با آرزوی موفقیت برای آقای سبزواری در مسئولیت جدید، برآمادگی همه ارکان شرکت برای همکاری با ایشان به منظور تحقق برنامه‌های بانک ملت در بخش وصول مطالبات شد.

نادرزاده در ادامه از زحمات مهندس مدنی‌زاده مدیرعامل سابق این شرکت نیز که تاثیر بسیار زیادی در کاهش مطالبات بانک ملت داشتند و همچنین از عسگری قائم مقام شرکت به جهت تلاش‌های شبانه‌روزی در این عرصه قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی، رییس هیات مدیره شرکت به تلاش مداوم مدیران و کارشناسان بخش عملیات شرکت در جهت جلوگیری از افزایش مطالبات بانک ملت تأکید کرد و گفت: نباید لحظه‌ای از پیگیری و ممارست غافل باشید بلکه باید همیشه با پایش مستمر آمار، از میزان مطالبات شعب مطلع بوده و مانع افزایش آنها شوید.

نادرزاده خاطرنشان کرد: به‌رغم رشد چشمگیر مطالبات سیستم بانکی کشور، خوشبختانه در بانک ملت با راهبری مدیران ارشد بانک و تلاش خستگی‌ناپذیر مجموعه مدیران و کارشناسان شرکت طرح و اندیشه، شاهد روند منفی مطالبات در شعب بانک هستیم.

برای بانک ملت هیچ چیز با ارزش‌تر از موفقیت در وصول مطالبات نیست

بنابراین گزارش، مدیرکل وصول مطالبات بانک ملت در بخش دیگری از سخنان خود  گفت: در سال گذشته 6 هزار میلیارد شفاف‌سازی در بانک ملت صورت گرفته است که بخش مهمی از این عملکرد موفق نتیجه تلاش مجموعه شرکت طرح واندیشه بود، لذا باید با همت و تلاش مداوم  پیگیر وصول مطالبات بانک باشیم، زیرا برای بانک ملت هیچ چیزی با ارزش‌تر از وصول مطالبات نیست.

رییس هیات مدیره شرکت در ادامه این نشست، گفت: هدف اول و عالی ما در شرکت طرح واندیشه تحقق اهداف بانک ملت یعنی وصول مطالبات است و طبیعتا کارمزد در پشت این هدف مستتر است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای صحیح و به موقع دستورالعمل‌های اجرایی و حقوقی بانک ملت در بخش وصول مطالبات، استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت‌های قانونی، تشکیل کمیته‌های پیگیری در استان‌ها و هماهنگی با ستاد مرکزی، بهره‌گیری از اطلاعیه‌ها و دستورالعمل صادره از بانک، پیگیری تصمیمات مدیرعامل در استان‌ها توسط مدیران دفتر استانی و تقویت افزایی سازمانی با مدیریت شعب بانک ملت در استان‌ها و رؤسای شعب از جمله موارد مهمی  هستند که در فرایند وصول مطالبات باید مورد توجه قرار گیرد.

براساس این گزارش، نادرزاده یادآور شد: در امر وصول مطالبات ابتدایی‌ترین اقدام که تأثیر مهمی برای موفقیت در مذاکره با مدیونین دارد این است که مشخصات وی را قبل از مذاکره استخراج و در اختیار داشته باشیم.

وی درعین حال تأکید کرد: درصورت عدم موفقیت در مذاکره با مدیون، نباید سریعاً به فکر تغییر سرفصل باشیم، زیرا وظیفه ما در شرکت طرح واندیشه وصول نقدی مطالبات است.

در بانک مرکزی جاری استمهالی جز مطالبات است

نادرزاده خاطرنشان کرد: در بانک مرکزی تسهیلات جاری استمهالی نیز جز مطالبات است.

نیروی کارشناسی ما باید از نظر آموزشی تقویت شود

به گزارش روابط عمومی، رییس هیات مدیره شرکت طرح و اندیشه در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ما باید نیروی کارشناسی شرکت را تقویت کنیم، گفت: این نیروها باید از نظر آموزشی تقویت شوند و دانسته‌های خود در حوزه‌های مختلف از جمله در حقوقی و ثبتی را افزایش دهند.

وی تأکید کرد: طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی ضمن خدمت برای همکاران در رده‌های مختلف باید پیوسته در دستور کار باشد ضمن اینکه باید از ابزارهای متنوع آموزشی برای پیشبرد اهداف استفاده کرد.

مدیرکل وصول مطالبات بانک ملت همچنین افزود: ستاد مرکزی شرکت باید بین مدیران ستادی و دفاتر استانی هماهنگی ایجاد کند، زیرا تا مادامی‌که ‌همه دنبال یک هدف مشترک نباشیم مطمئناً به اهداف سازمانی نخواهیم رسید.

به گزارش روابط عمومی، رئیس هیأت مدیره شرکت در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از همراهی اعضای هیأت مدیره، از تلاش مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل، معاونین، مدیران ستادی و عملیاتی و کارشناسان وصول بخاطر عملکرد موفق در پایان مقطع 98/3/31 و همچنین از روابط عمومی شرکت به دلیل برگزاری موفق این نشست قدردانی کرد.

تاریخ درج خبر:سه شنبه ٤ تير ١٣٩٨ زمان درج خبر:١٣:٠٥ شماره خبر:٢٤٦٧ تعداد نمایش خبر:539

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: