اخبار > تشکیل کمیته صرفه‌جویی و مدیریت هزینه‌ها در شرکت/ مدیران پیشنهادات خود را ارائه دهند



مدیرعامل شرکت در هشتمین جلسه کمیته راهبرد مرکزی خبر داد:

تشکیل کمیته صرفه‌جویی و مدیریت هزینه‌ها در شرکت/ مدیران پیشنهادات خود را ارائه دهند

هشتمین جلسه کمیته راهبرد مرکزی شرکت عصر یکشنبه 12 خردادماه به ریاست محمدحسین سبزواری مدیرعامل شرکت در سالن کنفراس ساختمان شماره 5  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت، در آغاز این جلسه که آقایان سعید عسگری قائم مقام مدیرعامل، عبادی‌پور معاون کل عملیات، بیات معاون مالی و اقتصادی، مهرزاده معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی و دیگر مدیران عضو کمیته راهبرد مرکزی حضور داشتند، بعد از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط سعید حاج محمدی، چمنکار دبیر کمیته راهبرد تکالیف جلسه قبل را قرائت و مدیران مربوطه اقدامات انجام شده را گزارش کردند.

براساس این گزارش، ابتدا چمنکار درخصوص تدوین فرایند مربوط به چگونگی بازرسی واحدهای عملیاتی، گفت: جلسه مرتبط با این تکلیف با حضور آقایان عبادی‌پور، کشاورز، جام جمی، حاج محمدی، کوه‌فر، اسمعیلی و اینجانب برگزار و گزارش آن بزودی ارائه خواهد شد و در ادامه نیز داود مهرزاده معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی درخصوص اقدامات انجام شده در ارتباط با تسهیلات رفاهی برای پرسنل مانند اخذ وام از بانک ملت، شناسایی پیمانکار واجد شرایط برای ناهار پرسنلی بعد از ماه مبارک رمضان، ارائه  خدمات درمانی به همکاران از طریق حضور پزشک در شرکت، پیشنهادات ارائه شده به دبیرخانه پویش «سال جدید-خدمت جدید» گزارش خود را ارائه داد.

مهرزاده همچنین گفت: تا تاریخ 11 خردادماه- آخرین مهلت شرکت در این پویش- 92 پیشنهاد از سوی واحدهای ستادی، 359 پیشنهاد از سوی واحدهای عملیاتی و مجموعا 451پیشنهاد به دبیرخانه طرح «پویش سال جدید – خدمت جدید» ارائه شده است که طبق برنامه‌ریزی انجام شده بزودی این پیشنهادات در اختیار بخش‌های مربوطه قرار خواهد گرفت تا پایش لازم صورت گیرد و در نهایت توسط اعضای کمیته انتخاب پیشنهاد برتر مورد ارزیابی و برترین‌ها معرفی شوند.

بنابراین گزارش، پژمانفر مدیر منابع انسانی نیز در ادامه جلسه درخصوص اقدامات انجام شده پیرامون تهیه اسامی معاونین و مدیران برای کارسازی در اتوماسیون اداری (گام) جهت مکاتبات داخلی، گفت: اسامی مورد نظر تهیه و در اختیار قائم مقام مدیرعامل قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی، سعید حاج محمدی مدیر برنامه‌ریزی نیز در ارتباط با آماده‌سازی مجلد برنامه عملیاتی یادآور شد: همچنان منتظر برنامه عملیاتی بانک ملت هستیم تا از شاخص‌های آن خصوصا در بخش اقلام معوق برای تدوین برنامه عملیاتی شرکت استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومی، بردال مدیر فناوری اطلاعات نیز در ارتباط با آخرین اقدامات انجام شده برای  برپاسازی سامانه استعلام، سامانه توقیف و ترخیص، توقف ثبت وصولی‌ها، تامین تجهیرات صوتی و تصویری برای سالن کنفرانس شماره 1 و برآورد هزینه آماده‌سازی سالن کنفرانس ساختمان شماره 5 گزارش مفصلی را ارائه داد که مدیرعامل شرکت در این بخش به بردال مدیر فناوری اطلاعات تأکید کرد درخصوص هزینه آماده‌سازی سالن کنفرانس ساختمان شماره 5، تا حد امکان صرفه‌جویی را سرلوحه خود قرار داده و در کاهش هزینه‌ها حداکثر تلاش خود را انجام دهد.

براساس این گزارش، خاکپور رئیس اداره تدارکات و املاک نیز درخصوص بازسازی تابلوی سردرِ شرکت گزارش خود را بیان کرد که مدیرعامل شرکت نیز توصیه‌های لازم در این زمینه را به وی ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی، در بخش پایانی این نشست محمد حسین سبزواری مدیرعامل شرکت ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان، تسلیت  سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) رهبر فقید انقلاب اسلامی و 15 خرداد و همچنین تبریک پیشاپیش عید فطر، گفت: از همه همکاران برای تلاش و خدماتی که ارائه می‌دهند، تقدیر و تشکر می‌کنم، همچنین انتظار دارم در اینگونه نشست‌ها اطلاعات مفید و بیشتری را از سوی شرکت‌کنندگان کسب کنم.

وی در ادامه افزود: کار وصول مطالبات کار بسیار سخت و طاقت‌فرسایی است که واقعا نیاز به آرامش روحی و جسمی دارد، بخاطر همین به نوبه خود از یکایک همکاران در حوزه‌های مختلف تشکر می‌کنم.

براساس این گزارش؛ سبزواری خطاب به اعضای کمیته راهبرد، افزود: نکات مثبت کاری و شغلی‌ خود را تقویت، برجسته و عرضه کنید و مطمئن باشید که مدیریت نیز تمامی فعالیت‌های شما را رصد و حمایت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: بدنبال ایجاد فضایی آرام و بدون تنش در مجموعه هستیم، ضمن اینکه باید در کار خود سرعت و دقت را در اولویت قرار دهیم.

به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل شرکت در ادامه با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به دفاتر نمایندگی در استان‌ها از سوی مدیریت‌های مربوطه، گفت: انتظار دارم به همکاران استانی همانند کارکنان شاغل در تهران توجه داشته باشید تا احساس نکنند فراموش شده‌اند.

وی در ادامه افزود: براساس مسئولیت‌های سازمانی باید با مافوق خود ارتباط دوستانه برقرار کنیم تا رابطه مناسب در قالب ارتباط دوستانه شکل بگیرد.

سبزواری همچنین با اشاره به تشکیل کمیته صرفه‌جویی و مدیریت هزینه‌ها به ریاست معاون مالی شرکت، از اعضای این کمیته خواست با وی همکاری کنند و پیشنهادات و راهکارهای خود را در ارتباط با کاهش هزینه‌ها ارائه و در سودآوری بیشتر شرکت مشارکت نمایند.

به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل شرکت در پایان اظهار امیدواری کرد: باید با کمک یکدیگر در مسیر پیشرفت شرکت گام برداریم تا هر روز یک موفقیت جدید در مجموعه رقم بخورد.

گفتنی است؛ در این جلسه پس از طرح مباحثی پیرامون مشکلات موجود در ارتباط با تأیید وصولی‌ها و پرداخت کارمزد به شرکت توسط  آقایان  بردال، کشاورز، دهقان و خادم و ضرورت اقدام عاجل برای رفع آنها، ابتدا آقایان عسگری قائم مقام مدیرعامل و عبادی‌پور معاون کل عملیات به اقدامات انجام شده پیرامون موارد مطرح شده پرداختند و در ادامه به پیشنهاد مدیرعامل شرکت نیز مقرر شد ضمن انعکاس این مشکلات از طریق مکاتبه با بخش‌های مربوطه در بانک ملت، هماهنگی‌های لازم برای برگزاری جلسات مشترک بین مدیران بخش‌های ذیربط در بانک ملت و مدیران ارشد شرکت صورت گیرد.  
 

تاریخ درج خبر:دوشنبه ١٣ خرداد ١٣٩٨ زمان درج خبر:٠٩:٥٢ شماره خبر:٢٤٥٠ تعداد نمایش خبر:846

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: